Strona dot. świadczenia usługi przez salon fryzjerski HaykHair
Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 21:00.
Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi.
Klient chcąc dokonać rezerwacji na usługę koloryzacji jest zobowiązany o uiszczenie zadatku w kwocie 150zł. Zadatek należy wpłacić w terminie wskazanym przez salon na nr konta 85 1240 6335 1111 0011 0551 5006. W tytule zaznaczając datę usługi koloryzacji oraz godność klienta, który chce skorzystać z usługi. Zadatek jest częścią ostatecznej kwoty usługi koloryzacji. W przypadku odwołania wizyty przez klienta nie pózniej niż 7 dni zadatek jest zwracany na konto klienta.
Zakup usługi w Salonie Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia (po wcześniejszej konsultacji z pracownikiem Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan), iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usług oferowanych przez Salon, oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń pozabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan. Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń pracownika Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
Przeciwwskazaniem do wykonania usługi są włosy w bardzo złym stanie oraz włosy przedłużane.
Promocje i rabaty nie łączą się.
Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan, Salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
Za usługi świadczone w Salonie Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan można płacić gotówką lub karta płatniczą bądź pzelewem, na rachunek bankowy o numerze: 85 1240 6335 1111 0011 0551 5006 w dniu wykonania Usług.
Wizyta może zostać umówiona telefonicznie, osobiście lub online. Na zarezerwowane wizyty należy zgłaszać się o wyznaczonej godzinie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania.
Klient umawiając się na wizytę w Salonie Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan zobowiązany jest podać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu. Podanie fałszywych danych skutkuje anulowaniem wizyty.
Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem.
Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon Fryzjerski.
Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 3 miesięcy, po których upływie podlegają zniszczeniu.
Salon może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.
Wizyty niepotwierdzone do godziny 16:00 dnia poprzedzającego wizytę zostaną automatycznie anulowane.
Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia w celu potwierdzenia wyrażenia zgody lub odmowy świadczenia zabiegu.
Na terenie Salonu Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, głośne i niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu Salonu, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w Salonie Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wizyty.
Reklamację Klient składa osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@haykhair.pl Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę zauważenia wady.
W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie i umożliwienie pracownikom dokonania oględzin włosów.
Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan rozpatruje reklamacje w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
Prosimy o przemyślane zakupy w sklepie stacjonarnym t.j. w salonach Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan. Nie przyjmujemy zwrotu ani nie dokonujemy wymiany zakupionych produktów.
Salon Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Hayk Hair prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.haykhair.pl
Sprzedawca – Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan z siedzibą pod adresem ul. Czerwonego Krzyża 6/1, 00-382 Warszawa, nr NIP 1251717888, nr REGON 388633339
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: ul. Czerwonego Krzyża 6/1 00-382 Warszawa
Adres e-mail: info@haykhair.pl
Telefon: 691 945 045
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
Urządzenie z dostępem do Internetu
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru.
Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić:
Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Za pośrednictwem platformy płatniczej Tpay.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
Towary zakupione w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
Za pośrednictwem firmy kurierskiej
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (POBIERZ), jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Czerwonego Krzyża 6/1, 00-382 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
§ 9 REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
Żądać usunięcia wady.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Czerwonego Krzyża 6/1, 00-382 Warszawa.
Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania zamówienia.
Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich.
Podane przez Kupującego podczas składania i celu realizacji zamówienia dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w niniejszym paragrafie.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Podmiotem przeprowadzającym szkolenia, zwanym dalej „Organizatorem”, jest Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan z siedzibą w Warszawie, 00-382 Warszawa, ul. Czerwonego Krzyża 6/1, NIP: 125 171 78 88.
Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z programem kursu.
Warunkiem zapisania się na szkolenie jest uiszczenie opłaty. Na miesiąc przed szkoleniem Organizator wymaga uiszczenia przedpłaty w wysokości 50% wartości szkolenia. Pozostała część opłaty powinna być uiszczona 14 dni przed szkoleniem.
W razie rezygnacji ze szkolenia, przedpłata nie podlega zwrotowi.
Za zrezygnowanie ze szkolenia przed jego ukończeniem, jak również za nieprzystąpienie do szkolenia, Kursant nie otrzyma zwrotu pieniędzy.
Szkolenia prowadzone są zgodnie z terminarzem zamieszczonym na stronie www.haykhair.pl w zakładce Warsztaty
Każdy uczestnik szkolenia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, adres e-mail, nr telefonu) przez Organizatora celem zawarcia umowy i jej realizacji w celach marketingowych. Dane są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz 883).
Zdjęcia wykonywane podczas szkolenia są własnością firmy Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan i mogą być publicznie udostępniane na profilach społecznościowych Organizatora.
Akademia Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan nie wypożycza sprzętu fryzjerskiego Kursantom podczas warsztatów w Akademii.
Kursanci zobowiązani są do punktualności. Zajęcia rozpoczynają się o wyznaczonej godzinie mimo nieobecności któregoś z kursantów.
Uczestnictwo w szkoleniu nie jest równoznaczne z otrzymaniem certyfikatu. W celu jego uzyskania wymagany jest czynnego udziału kursanta w szkoleniu.
W szkoleniu uczestniczą wyłącznie osoby, które dokonały opłaty. Kursantom nie wolno przyprowadzać osób towarzyszących na szkolenie.
Modelki/modele, uczestniczący w szkoleniu nie mogą przyprowadzać osób towarzyszących na szkolenie.
Wszystkich uczestników podczas szkolenia obowiązuje całkowity zakaz nagrywania filmów wideo.
Każdy Kursant podczas szkolenia pracuje wg instrukcji przekazywanej przez Instruktora.
Instruktor ma prawo przerwać prace Kursanta jeśli ten nie wykonuje poleceń poprawnie lub działa na szkodę modelki/modela.
Akademia Hayk Hair Hayk Gyulvanesyan zastrzega sobie prawo zmiany daty szkolenia lub Instruktora prowadzącego.
Aby móc skorzystać z dofinansowania na szkolenia fryzjerskie finansowane ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) wymagane jest dopełnienie wszelkich formalności na miesiąc przed datą szkolenia.